söndag 10 februari 2013

Produktiv dag

Idag har jag hunnit med mycket (eller så har jag inte det, det är rätt subjektivt). Jag har fotograferat sju kattungar och tre (frivilliga) vovvar.
Jag har varit ute på promenad med mamma och hundarna.
Jag har pluggat (vilket "lätt" var dagens höjdpunkt..).
Jag har (nu) redigerat fem kattungar av sju. Det blir endel bilder.
Jag har pluggat.
Jag har minskat dem och skickat iväg dem.
Jag har fikat, vilket var jättetrevligt :)
Och jag höll nästan på att glömma, jag har tränat kineserna lite på att stå.

Subjektivt sätt, produktiv VS oproduktiv dag? För mig är det helt klart det förstnämnda, jag har gjort mycket som behövde göras. Som tar tid, men i längden blir något litet. Och så är livet. Varje dag blir inte ett minne för livet, men kanske en liten bit till ett större minne. Och även om det inte blir det, var det kanske bra för stunden :)

Hur som, här kommer kattungebilder :)
Eftersom att det blev ganska så många så ligger det andra på min bilddagbok. Klicka här för att se dem.

S*Jean Dark Odile
Hona, siames (SIA n 21)

S*Jean Dark Odile
11-12 veckor

S*Jean Dark Odile, med superfin profil ♥

S*Jean Dark Odile

S*Jean Dark Odile

S*Jean Dark Odile

S*Jean Dark Otis
Hane, siames (SIA d 21)

S*Jean Dark Otis
11-12 veckor

S*Jean Dark Otis

S*Jean Dark Otis

S*Jean Dark Orwille
Hane, siames (SIA b 21)

S*Jean Dark Orwille
11-12 veckor

S*Jean Dark Orwille

S*Jean Dark Odette
Hona, siames (SIA b 21)

S*Jean Dark Odette
11-12 veckor

S*Jean Dark Odette

S*Jean Dark Odette

S*Jean Dark Odette

S*Jean Dark Obelix
Hane, oriental (OSH d 24)

S*Jean Dark Obelix
11-12 veckor

S*Jean Dark Obelix
Några i kullen är fortfarande tillsalu, vid intresse, mejla till kennel@jeandark.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar